
Liceum Ogólnokształcące Dla Dorosłych
(Szkoły Mydłowskiej, LO dla Dorosłych Warszawa)
Placówka dla dorosłych słuchaczy w Warszawie. Oferuje elastyczny harmonogram, wsparcie nauczycieli i materiały do samodzielnej nauki. Skupia się na solidnych podstawach i przygotowaniu do egzaminu.

Kontakt do szkoły
Skontaktuj się ze szkołą Liceum Ogólnokształcące Dla Dorosłych, aby uzyskać podstawowe informacje o rekrutacji, adresie i możliwościach nauki. Zobacz dane kontaktowe i dowiedz się, jak łatwo nawiązać kontakt ze szkołą.
Lokalizacja szkoły
Zobacz, gdzie znajduje się szkoła Liceum Ogólnokształcące Dla Dorosłych. Na mapie sprawdzisz dokładną lokalizację placówki, otoczenie oraz dojazd z różnych części miasta. Dzięki mapie łatwo zorientujesz się, jak dotrzeć do Liceum Ogólnokształcące Dla Dorosłych i jakie miejsca znajdują się w jej pobliżu.
Adres szkoły:
ul. Kaleńska 3
04-367 Warszawa
Podobne szkoły średnie i licea w Warszawa - sprawdź alternatywy edukacyjne
Poznaj szkoły podobne do Liceum Ogólnokształcące Dla Dorosłych. W tym zestawieniu znajdziesz inne licea, technika i szkoły średnie działające w regionie, które oferują zbliżony poziom nauczania i profil edukacyjny w Warszawa. Ta sekcja pomaga odkryć placówki w Warszawa o podobnym charakterze, aby łatwiej porównać dostępne opcje i znaleźć szkoły, które mogą Cię również zainteresować.

Technikum Zawodowe
Technikum w Szkołach Beaty Mydłowskiej w Warszawie – kierunki usługowe i IT

Technikum Hotelarskie
Technikum Hotelarskie w Warszawie – szkoła branży HoReCa z ofertą praktyk i języków obcych

Liceum Ogólnokształcące
Niepubliczne Liceum Ogólnokształcące Szkoły Mydłowskiej w Warszawie

Technikum Obsługi Turystycznej
Technikum Obsługi Turystycznej w Warszawie – kierunek technik organizacji turystyki na Pradze-Południe

XCVII Liceum Ogólnokształcące Im. Olimpijczyków Polskich
XCVII Liceum Ogólnokształcące im. Olimpijczyków Polskich w Warszawie – aktywność i wszechstronny rozwój

Technikum Nr 12
Technikum nr 12 w Warszawie – nauka zawodu i przygotowanie do matury w stolicy.

